Strona główna

Rick Genest

Wczesne życie

Genest dorastał w Châteauguay, na przedmieściach Montrealu i jest najstarszy z dwójki rodzeństwa. Kiedy był nastolatkiem, wykryto u niego guza mózgu, który został usunięty chirurgicznie, gdy Rick miał 15 lat. W wieku lat 16 zrobił swój pierwszy tatuaż (czaszka i piszczele) na lewym ramieniu. Po skończeniu szkoły średniej, mając 17 lat, opuścił swój rodzinny dom i stał się częścią undergroundowej kultury punkowej. Zdołał przetrwać dzięki zaangażowaniu w mycie szyb samochodów stojących na światłach i mieszkaniu w opuszczonych budynkach ze swoją nową "rodziną", tworzoną przez bliższych znajomych. To oni nadali mu pseudonim "Zombie Boy". W wieku 19 lat rozpoczął realizację projektu tatuażu obejmującego całe ciało. Powierzył go artyście z Montrealu o nazwisku Frank Lewis. Po ponad 6 latach 80% ciała Genesta zostało pokryte tatuażem, który przedstawia rozkładające się ciało. Na dzień dzisiejszy poświęcił w tym celu ponad 17 tysięcy dolarów. Jak sam deklaruje, tatuaż nie jest jeszcze skończony.

 

Droga do sławy
W dniu 5 marca 2010, Genest stworzył swój profil na portalu społecznościowym Facebook. Stronę "polubiło" ponad 1,5 mln osób (stan na 11 maja 2011) i została ona odkryta przez Lady Gagę i Nicola Formichettiego, dyrektora firmy MUGLER.
W dniu 19 stycznia 2011, Rick zaczął współpracę z firmą MUGLER i prezentował na wybiegu modę męską na Jesień/Zimę.
W dniu 27 lutego 2011 wystąpił w teledysku Lady Gagi "Born This Way". Piosenkarka jest w nim ucharakteryzowana w sposób przypominający tatuaże Ricka Genesta i gra Zombie Girl.
Pod koniec 2011 roku, Genest stał się częścią kampanii reklamowej "Go Beyond Cover" firmy Dermablend. Firma ta produkuje specjalistyczny, bardzo kryjący podkład do makijażu. W reklamie na twarz, głowę, ręce i tułów Ricka zostaje nałożony podkład zakrywający jego tatuaże. Spot ma pokazać skuteczne działanie kosmetyku.
W roku 2012 Zombie Boy wystąpił w teledysku Honoraty Skarbek pt. "Sabotaż".